dijous, 27 de març del 2008

ADSL A LES COMES?

Apreciats Srs.
>> M'adreço a vostès amb el següent tema de denúncia. He buscat per el seu blog> i no l'he sàpigut trobar pel que espero que em dispensin en el cas que> n'hagin fet recull en alguna ocasió.
>> Vull compartir amb vostès la meva desesperació i indignació.
>> Visc a la Urbanitazció de Les Comes.
>> A data 23 de gener ens vam posar en contacte amb Telefónica per donar d'alta> un servei d'ADSL + trucades amb alta de línea. Ens van dir que en el plaç> d'una setmana ens donaven d'alta el servei.> Un cop passada aquella setmana, ningú es va posar en contacte amb nosaltres,> així que vaig trucar per veure què passava i el operador que em va atendre> em va dir que hi ha un problema a la zona que consisteix en que la tarja> telefónica de la central que dóna servei a la zona, està tan "carregada" que> he d'esperar que un abonat es "desendolli", és a dir, que es doni de baixa,> per tal que em puguin donar d'alta a mi o bè Telefònica ha de fer una obra> d'ingenyieria per construir una nova central propera a la Urbanització de> Les Comes i de Valcanera ¿¿??. Em diuen que la meva solicitut tè un plaç de> resolució de 20 dies, aproximadament, pel que fins el 18 de febrer es poden> posar en contacte amb mi per donar d'alta.
>> Desprès d'esperar pacientment, sense telèfon ni Internet en ple 2008, em> torno a posar en contacte amb ells que em tornen a indicar que continua> existint el mateix problema i que m'han ampliat el plaç de resolució al 29> de Febrer i que arribat aquest dia, un tècnic es posarà en contacte amb mi> per agendar finalment el dia de l'alta.
>> Ha passat el 29 de Febrer. El divendres 7 de Març torno a contactar amb> Telefònica i m'informen que el plaç de 10 dies es posarà en contacte un> tècnic amb mi, però no em sap dir si per instal.lar el servei o per què fer.
>> En mig de tot això, em dirigeixo al Ajuntament de Sils, donat que Les Comes> pertany ja al Ajuntament, per veure si a través d'aquest Organisme es pot> realitzar més pressió a la companyia per tal d'agilitzar el tràmit. Allà em> diuen que és un problema generalitzat a la zona, que hi han moltes queixes> per aquest motiu, però que ELLS no poden fer RES. Malgrat aquesta resposta,> tenen en marxa un magnífic projecte per donar cobertura wi-fi al poble> http://www.webgipal.net/sils/ . No entenc res.
>> Tambè m'he informat a www.usuariosteleco.es, Secretaría de Estado de> Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Información, i m'informen que el> telèfon i l'accès a Internet és un dret universal i que la companyia> Telefònica, exclusivament Telefònica, està OBLIGADA, a instalar el telèfon i> Internet, encara que siguin mitjançant unes altres opcions que no siguin les> del tradicional par de cobre, als seus abonats en un plaç de 60 dies des de> la petició de l'alta. Si passat aquest plaç, no m'han donat d'alta el> servei, aquest organisme procedirà a gestionar el tràmit.
>> De moment, el dijous 13 de març vaig enviar un email a> atencioncliente@telefonicaonline.com, de moment, sense> resposta després de casi una setmana. Per que veiueu que així és com tracta> Telefònica als seus clients.> El dilluns 17 de gener, he enviat un burofax al Departament de Reclamacions> de Telefònica indicant tot això que us explico. De moment, sense resposta.
>> Per una altra banda, he obert un fil de el forum de> http://www.internautas.org> http://foros.internautas.org/viewtopic.php?t=11763 on podeu> veure les respostes que han facil.litat els usuaris i que existeixen unes> altres possibilitats.> Algunes, es poden dur a terme amb la col.laboració del nostre estimat> Ajuntament.
>> ¿Ningú de per aqui s'ha adonat que l'ADSL que tè contractat, sigui amb> Telefònica o qualsevol altre operador és un servei penòs que es desconecta> cada dos per tres i que no s'aproxima a la vel.locitat contractada ni per> casualitat? Tot això ho podem agraïr a la gestió de Telefònica.
>> Jo continuarè movent la història pel que crec que és just.
>> Em seria de molt ajut veure publicat aquesta entrada en el vostre blog i que> els veïns de les urbanitzaions poguessin dir la seva.> Molt agraïda per la vostra atenció.>
Belén Lamelas Hurtado

1 comentari:

sandra ha dit...

hola,jo soc veina de les comes,i amb va pasar el mateix,als 6 m de demanar l´alte a telefonica amb motes queixes amb van possar el famos trac que realment es una verdadera merda,perlan malament.
jo estic amb tu,fes força.